torsdag 1 januari 2009

2008 - väldigt kortfattat

Det är snarare än regel än ett undantag att sammanfatta det föregående året när det nya börjar.
---
Mitt 2008 var ett bra år, det var året när jag lärde mig att stå på egna ben. Året när jag började strunta i att uppfylla alla krav runtom mig.
---
Januari:
---
KB-kvällarna avslöste varandra och det dansandes hela nätterna med tjejerna. En invecklad relation inledes och den var egentligen utdömd innan den började. Cicci lämnade mig för att back-packa i Asien samtidigt som Oskar drog till Uppsala.
---
Februari-Mars:
---
Tiden rusade fram och jag försökte balansera livet i Malmö med ett långdistans-från-och-till-förhållande och skola. Under den perioden hann jag också med att fylla 20! Det var också under den här tiden jag lärde känna söta Nyberg bättre.
---
April:
---
Christina flytta, fyllde år och det var mycket Christina. Ciccan kom tillbaka från Asia och housewife-eran inledes. Oskar flyttade tillbaka till skåne igen.
---
Maj:
--
Psykreunion, vårvärmen kom ordentligt plus att relationen avslutades pga avstånd. Började jobba på H&M
---
Juni, Juli & Augusti:
---
Jobb, jobb och åter jobb. Har aldrig jobbat så mycket som den här sommaren. Festandet drog igång ordentligt också. Det var den intensivaste och roligaste sommaren på länge.
---
Och när sommaren tog slut bestämde jag mig för att inte bli kär igen.
---
September:
---
5 september var jag på förfest hos en vän, det var kvällen jag träffade Niklas. Den 25 blev vi tillsammans. Det där med att inte bli kär gick sådär....
---
Oktober:
---
Kan sammanfattas till tjejerna, Niklas, jobb och fest.
---
November:
---
Större delen av November spenderades i Phuket med familjen för att fira mormors 60årsdag. Mycket mysigt!
---
December:
--
Jul och nyår, besök från Chile, alla kom hem från överallt och Niklas åkte på kryssning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar