torsdag 4 juni 2009

I think that I was blind before i met you

Kom och tänka på en mycket spännande sak. Du får aldrig klaga på ett förhållande i en blogg utan att man tar förgivet att det håller på att ta slut, utan när det är dåligt då måste man hålla det för sig. Gud förbjude om man någonsin skulle tvivla på sina känslor och sen erkänna det för omvärlden.
---
Jag har bråkat med min Niklas, men oftast går det aldrig så långt utan slutar vid att vi diskuterar problemet och löser det.
---
Detta är helt nytt för mig, jag är van vid att man skriker, är dramatisk, drar ut och sen inte hör av sig förrän tidigaste dagen efter för att man ska straffas för man våga ifråga sätta sin pojkvän, sen gudnåde om jag någonsin skulle vilja ut själv.
---
Med Niklas är det för han som peppar mig att festa med mina tjejkompisar när jag vill det, bara jag skickar sms om jag inte åker hem till honom utan till mig själv så att han vet att jag kommit hem. Sen om det är klockan ett eller halv fem spelar ingen roll, bara jag tar taxi.
---
Det är krav som jag kan leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar