fredag 23 oktober 2009

oh this town kills when you're young

Sitter och pluggar, det är lagom stimulerande med statistik, men vad ska man göra?
---
Träffa S idag, har inte träffat S på länge. Insåg hur mkt jag saknat att prata och diskutera med S, det är ett vettig själ.
---
För övrigt är jag en dålig vän, hör inte av mig till någon för min hjärna försöker återuppta matte-räknande. vilket som går sådär. Det gick så långt att jag ringde J, det är den enda som kan förklara matematiska formler så att jag förstår, vilket han än en gång lyckades med.
---
Nu ska jag räkna så jag hinner träffa Sussisen.

2 kommentarer:

  1. Men mjaou!
    Du är ingen dålig kompis alls :) Ses på måndag snuttis

    SvaraRadera
  2. piss att vi inte hann ses! vi tar det nästa vecka :D eller fika söndag??
    Redfellas med våra ikea-hatande pojkar? :P

    SvaraRadera