måndag 14 december 2009

Igår hade jag en total myssöndag, det började med att älsk och jag åkte med familjen och högg en gran. Efter granhugget begav vi oss på jakt efter ljus och en fot till julgrannen, vara nere på Claes Ohlsson först innan vi hittade det på Åhlens.
---
Tyvärr har C.O en konstig effekt på mig, är jag där längre än tio minuter får jag alltid migrän.
---
Kom hem, fixade med grannen, tog en powernap och åkte till Sibbarp för mys hos Hanna och Jeppe. Otroligt trevligt trots min dundrande huvudvärk.
---
Kom hem, åt middag, sen somna jag och vaknade först nu.
---
Så nu ska jag äta frukost och ringa min chef i DK, jag vill inte jobba i veckan när det är så orolig i Cph. Ska jobba de dagarna som de ska vara som värst med demonstrationer och det känns inte alls bra.

3 kommentarer:

  1. tyckte du lyckades bra med att dölja det! :)
    och du... jag vaknade 11.20 idag.. snacka om att dagen försvann.

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag vaknade 12! Undrar om det var valium i julmusten...

    SvaraRadera
  3. antagligen! sov 13 inatt och det händer typ aldrig annars.

    SvaraRadera