måndag 16 februari 2009

totaly random och helt onödigt egentligen.

Jag är jätteomotiverad till att blogga just nu det, det känns lite som att blogga är ett sätt att visa att man existerar, typ som facebook.
---
Just nu känns bloggen som ett tvång, om att jag måste dela med mig allt underbart som händer. Men tänk om jag inte vill det? Nej, då måste man skapa en genre på bloggen, bli ännu en modebloggare eller kanske blogga om politik.
---
Men det gör ju så många redan.
---
Som tur är så är det här min blogg, då får jag skriva hur mycket eller hur lite jag själv vill om precis vad som helst. För jag bor i Sverige och här har vi åsiktsfrihet så länge vi inte går till hets mot folkgrupp, men det verka vara svårt att dra det så långt annars hade inte en del parti fått propagera.
---
Det här inlägget blev onödigt långt framförallt när det inte handlar om något vettigt alls, så nu ska jag istället ta och göra något vettigt. Nämligen att jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar