onsdag 12 augusti 2009

behövde kräka ur mig. får andra göra det på sina bloggar kan jag göra det samma.

Jag avskyr när folk tar saker via bloggen för att ge ett tjuvnyp. Enligt mig är det fegt. Men nu väljer jag den fega vägen för jag helt enkelt inte orkar ta tjuren i hornen.
---
En liten löjlig kommetar har missuppfattats och blåst upp till en konflikt. Varför? För att tjejer är så jävla fega (det finns killar som är lika fega men nu generaliserar jag)
---
Är trött på all drama, allt småtassel, att ständigt få reda på att folk i ens närhet inte är den man trodde att det var. Att relationer kommer förändras eller rent av förstöras bara av att man missförstår saker.
---
Den här konflikten ledde iaf till en bra sak, jag fick rensat luften med Sergeanten. Även om konflikten inte hade ett dugg mellan honom och mig att göra mer än indirekt.
---
Hade jag velat ha drama hade jag kunnat få det, men jag har till och med slutit fred med Davve för att slippa draman med spännande sms mitt inatten.
---
Jag är för gammal för den sortens drama, det är dags att lämna den bakom och gå vidare och bli vuxna.

2 kommentarer:

  1. Mjao, finns en del som önskar att de var med i gossip girl och som försöker ro ihop något liknande själva... patetiskt, right? :)

    SvaraRadera
  2. Om jag vore en ghettobrud hade jag sagt "WORD BABY" - och det gör jag nu också ^^ Jag och Sussie snackade om det igår - att det är så jävla jobbigt med alla som vill skapa problem som inte finns. Tur att vi tre är så fab i alla fall (och Frida också - hon var jättesöt, säg det till henne). Puss <3

    SvaraRadera