tisdag 13 april 2010

det smartaste jag gjort - bo kaspers orkester

Jag kan känna igen känslan i Hannas senaste inlägg.
---
Kommer ihåg när jag träffade Sergeanten på förfesten hos Skägget, han kom med Stoffe nerför trappan med sin kylväska. Men jag började inte prata med honom förrän efter ett tag, inte förrän vi var ute och rökte med Sölve och Stoffe. Det var när Sölve skulle titta på min kjol, det kom fram senare att han ville titta under den. Och ja, han har mobbats ordentligt för det.
---
Efter ett tag var det bara jag och Sergeanten kvar där ute, då kysste han mig vid trappan i Skäggets föräldrars villa. Kan fortfarande komma ihåg känslan. Då visste jag att jag ville ha den här killen.
---
Sen gjorde han det mest spännande någonsin, på KB så åkte han hem före mig och innan sa han "jag åker hem nu, ENSAM, det blir inte bra annars". Då tänkte jag att han är inte klok och vad i helvete har jag gett honom för signaler.
---
Men morgonen efter smsade han och fråga om han fick ringa. Sen började vi att träffas, sen blev vi tillsammans och ja, nu bor vi tillsammans.
---
Lika självklart det kändes med Sergeanten, lika osjälvklart kändes med J som jag hade dejtat från och till december det perioden. Vi blev kompisar istället. Vilket vi fortfarande är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar