söndag 4 april 2010

varför ska allt alltid gå 53 omvägar?

Har börjat förstå att folk har en skev bild av mig när jag läser sånt här (fick ta bort länken), jag har bara haft problem med ett av MINA ex av anledningar som är mellan honom och mig. Och observera att jag skriver haft, nu bryr jag mig inte utan tycker nästan att de är trevlig att springa på honom och höra om livet i Helsinki.
---
Men jag borde vara van vid att vara the bad guy genom missförstånd. När ska folk bara börja fråga om saker rakt ut? Inte för att just den här grejen är aktuell nu.
---
Funderade länge på om jag skulle våga posta med tanke på att jag inte har någon aning om vem som läser och allt jag säger eller gör verkar göra att världskrig 53 bryter ut.

2 kommentarer:

  1. Sussu - vi är ALLTID roten till allt ont. Det vet du väl? Vi borde trycka upp t-shirts med det, så att folk vet liksom. Vilken jävla sär-brud förresten (nej, jag kom inte på något bättre - jag har ont i huvudet och därav dåligt ordförråd)

    SvaraRadera
  2. Vänligen ta bort länken! Tack /Anna

    SvaraRadera