torsdag 4 december 2008

kort intro till mig.

Sådär ja, nu ser bloggen proper ut. Vem är jag egentligen? Kan egentligen beskrivas på många sätt, rabbla en massa adjektiv som hade beskrivit mig. Men hur roligt är det att läsa om egenskaper? Well, ska göra ett litet försök till att beskriva vem jag är.

Jag är äldst i en storsyskonskara och även enda dottern, mina bröder är födda mellan 91 och 05. Även om de är pestråttor emellanåt skulle jag aldrig byta dem mot något. Mina föräldrar är skiljda, har bott med mamma och hennes sambo men har idag bra kontakt med pappsi. Även om det varit sporadiskt emellanåt, två med samma temprament är inte alltid det bästa (ärvde det sydamerikanska humöret).

Jobbar i en klädaffär, lagom rolig, men det funkar medan jag ska komma på vad jag vill plugga till. Fritiden delas mellan vännerna, familjen och pojkvännen. Oftast är det på fritiden som allt bus hittas på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar