onsdag 15 april 2009

förändringar


Idag har jag fikat med Christina för första gången på en mindre evighet. Fikan fick mig att tänka efter hur våra liv förändrats sen den här bilden togs.
---
Bilden är tagen i Augusti 08, under malmö festivalen på en picknick om jag inte minns helt fel. Det var under sommaren vi festade varje helg och även mitt i veckorna. Vi hade bestämt oss för att leva singellivet fullt ut. Att leva med de fördelerna för att båda alltid haft förhållande.
---
Det vi inte visste att veckorna senare skulle hon träffa Samuel och jag träffa Niklas. Jag tror itne jag förändrats nämvärt. Jag hoppas inte det iallafall. Hon däremot har gjort en helomvändning, istället för att ha ett stort socialt liv så går dagarna ut på vad hon ska laga till middag.
---
Det är hennes val och jag lägger inga värderingar i det så länge hon är lycklig, men visst är det spännande att se vart livet tar oss?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar