fredag 10 april 2009

Sitter just nu i köket, svintrött, i shorts och tittar på solskenet utanför. Det har äntligen blivit vår, solsken, värme och ständig hösnuva.

Under tiden snurrar en styck Niklas runt och fixar en massa fika, en Niklas som jag  var löjligt nära att släppa igår när jag bara gav upp. När jag kände att jag inte fixade det mer för han hade kommit mig för nära. Det är svårt att förklara mina tankar, men det sköna är att jag inte behöver göra det.

Men jag är glad att jag tog mitt förnuft till fånga igår, hade inte gjort det utan skägget, j och frugan. Det är tur man har de bästa runt sig.

Annars var dagen helt underbar igår, lunch i lund med mina tre favorit-pojkar och otroligt mysigt hemma hos Frida. 

1 kommentar:

  1. skrev precis ett långt inlägg men det gick inte fram. buh. :(

    //Frida

    SvaraRadera